Fatih Eğitim Fakültesi

Akademisyenlerimize TÜBİTAK Proje Desteği

Fatih Eğitim Fakültesi öğretim üyelerinin TÜBİTAK “2209A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2021/2” kapsamında desteklenmeye hak kazanan projeleri aşağıda sunulmuştur. Öğretim elemanlarımızı ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.

 

Proje Adı Proje Yürütücüsü Akademik Danışman
Afet Okuryazarlığında Karekod Destekli Bir Oyun “Cesur Pati İle Afetler” Cemre Nur AHRETLİKOĞLU Prof. Dr. Ayşegül ŞEYHİOĞLU
Sosyal Bilgiler Dersinde Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasında Kadın Kahramanların Yaşam Öykülerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

Feyzanur TUNA

Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ

Çok Kültürlü Eğitimde Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Meryem İNCE

Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Hakkında Öğretmen Görüşleri

Mısra AYAYDIN

Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencisi Velilerinin COVID-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Problemlerin Belirlenmesi Merve SAĞIR Doç. Dr. Sibel ER NAS
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin COVID-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Azra HACIOĞLU Doç. Dr. Sibel ER NAS
Eğitsel Oyunların Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerine Kavramsal Anlamalarına Etkisi: “Mitoz-Mayoz” Örneği Fadime GÜNDOĞDU Doç. Dr. Sibel ER NAS
Aktif Öğrenme Tekniklerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: " Kütle ve Ağırlık" Örneği Selsebil AYDIN Doç. Dr. Sibel ER NAS
Akran Zorbalığını Önlemede Farkındalık Oluşturma: Dijital Öyküler İş Başında

Edanur CEYLAN

Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU

Eğitsel Oyunlarla Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin “Elektrikli Araç-Gereçler” Konusunda Kavramsal Gelişimleri Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi

Tuğçe SAVRAN

Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU
Işık Kaynaklarını Dijital Öyküler İle Öğreniyorum

Minel KURD

Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU
İlköğretim 1. Kademede Öğrenim Gören Göçmen Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi

Merve UZUN

Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU
Sınıflarında Yabancı Uyruklu Öğrenciler Olan Müzik Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlar Ve Bunlara İlişkin Çözüm Önerileri

Elif BADOĞLU

Doç. Dr. Zühal DİNÇ ALTUN
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İçi ve Ders Dışında Kullandıkları Soru Tiplerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

Fatma Betül YILMAZ

Merve LORASLI

Tuğba ERDOĞAN

Doç. Dr. Mustafa GÜLER
Ortaokul Öğrencilerinin Ölçüsel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi: Bir Tarama Çalışması

Nur ÇAĞLAYAN

Hatice Erhan ŞERİFE

Nur KUTLU

Doç. Dr. Mustafa GÜLER
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Küresel Eğitim Ve Küresel Yeterlikler Algılarının İncelenmesi

İsmail Emre KÖŞ

Dr. Öğr. Üyesi Handan ÇELİK
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları (Trabzon/Akçaabat Örneği)

Edanur KABA

Dr. Öğr. Üyesi Şefika TOPALAK
Sanat Öğrencilerinin Müzik Tercihleri İle Sanatsal Yaratımları Arasındaki İlişki

Yeşim KANBER

Dr. Öğr. Üyesi Şenay BAŞ

Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Gelişmekte Olan Spor Branşlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Trabzon İli Örneği

Berkay AKKAYA

Öğr. Gör. Dr. Gürhan BABEK
Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmek İçin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaptıkları Etkinliklerin İncelenmesi Nihal KARTAL Arş. Gör. Havva YAMAN

Eğitsel Oyunların Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi

Özge KASAPOĞLU Arş. Gör. Havva YAMAN

 

FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKANLIĞI

 

 

Menüyü Kapat