Akademisyenlerimize TÜBİTAK Proje Desteği
Fatih Eğitim Fakültesi öğretim üyelerinin TÜBİTAK “2209A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2021/2” kapsamında desteklenmeye hak kazanan projeleri aşağıda sunulmuştur. Öğretim elemanlarımızı ve öğrencilerimizi tebrik ederiz.
Proje Adı | Proje Yürütücüsü | Akademik Danışman |
Afet Okuryazarlığında Karekod Destekli Bir Oyun “Cesur Pati İle Afetler” | Cemre Nur AHRETLİKOĞLU | Prof. Dr. Ayşegül ŞEYHİOĞLU |
Sosyal Bilgiler Dersinde Vatanseverlik Değerinin Kazandırılmasında Kadın Kahramanların Yaşam Öykülerinin Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri |
Feyzanur TUNA |
Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ |
Çok Kültürlü Eğitimde Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri |
Meryem İNCE |
Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ |
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Dersinde Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Hakkında Öğretmen Görüşleri |
Mısra AYAYDIN |
Prof. Dr. Yavuz AKBAŞ |
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencisi Velilerinin COVID-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Problemlerin Belirlenmesi | Merve SAĞIR | Doç. Dr. Sibel ER NAS |
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin COVID-19 Salgın Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar | Azra HACIOĞLU | Doç. Dr. Sibel ER NAS |
Eğitsel Oyunların Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerine Kavramsal Anlamalarına Etkisi: “Mitoz-Mayoz” Örneği | Fadime GÜNDOĞDU | Doç. Dr. Sibel ER NAS |
Aktif Öğrenme Tekniklerinin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: " Kütle ve Ağırlık" Örneği | Selsebil AYDIN | Doç. Dr. Sibel ER NAS |
Akran Zorbalığını Önlemede Farkındalık Oluşturma: Dijital Öyküler İş Başında |
Edanur CEYLAN |
Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU |
Eğitsel Oyunlarla Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarının İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin “Elektrikli Araç-Gereçler” Konusunda Kavramsal Gelişimleri Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi |
Tuğçe SAVRAN |
Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU |
Işık Kaynaklarını Dijital Öyküler İle Öğreniyorum |
Minel KURD |
Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU |
İlköğretim 1. Kademede Öğrenim Gören Göçmen Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi |
Merve UZUN |
Doç. Dr. Tülay ŞENEL ÇORUHLU |
Sınıflarında Yabancı Uyruklu Öğrenciler Olan Müzik Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunlar Ve Bunlara İlişkin Çözüm Önerileri |
Elif BADOĞLU |
Doç. Dr. Zühal DİNÇ ALTUN |
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İçi ve Ders Dışında Kullandıkları Soru Tiplerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması |
Fatma Betül YILMAZ Merve LORASLI Tuğba ERDOĞAN |
Doç. Dr. Mustafa GÜLER |
Ortaokul Öğrencilerinin Ölçüsel Tahmin Becerilerinin İncelenmesi: Bir Tarama Çalışması |
Nur ÇAĞLAYAN Hatice Erhan ŞERİFE Nur KUTLU |
Doç. Dr. Mustafa GÜLER |
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Küresel Eğitim Ve Küresel Yeterlikler Algılarının İncelenmesi |
İsmail Emre KÖŞ |
Dr. Öğr. Üyesi Handan ÇELİK |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müzik Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançları (Trabzon/Akçaabat Örneği) |
Edanur KABA |
Dr. Öğr. Üyesi Şefika TOPALAK |
Sanat Öğrencilerinin Müzik Tercihleri İle Sanatsal Yaratımları Arasındaki İlişki |
Yeşim KANBER |
Dr. Öğr. Üyesi Şenay BAŞ |
Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Gelişmekte Olan Spor Branşlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Trabzon İli Örneği |
Berkay AKKAYA |
Öğr. Gör. Dr. Gürhan BABEK |
Öğrencilerin Yaşam Becerilerini Geliştirmek İçin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaptıkları Etkinliklerin İncelenmesi | Nihal KARTAL | Arş. Gör. Havva YAMAN |
Eğitsel Oyunların Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi |
Özge KASAPOĞLU | Arş. Gör. Havva YAMAN |
FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKANLIĞI