Fakültemiz Araştırma Geliştirme Alt Komisyonu Dönem Sonu Toplantısını Gerçekleştirdi
16 Haziran Salı günü saat 13.00’te Dekanlık toplantı salonunda, Prof. Dr. Zühal Dinç Altun başkanlığında bir araya gelen komisyon üyeleri, fakültenin akademik ve bilimsel dinamizmini artıracak stratejik adımları masaya yatırdı.
Yaklaşık 2,5 saat süren yoğun ve verimli toplantıda, önümüzdeki döneme ait kritik kararlar alındı. Komisyon üyelerinin karşılıklı istişareleri doğrultusunda, 2026 yılının Haziran-Aralık dönemini kapsayan eylem planı ve iş akışı resmi olarak oluşturuldu. Toplantıda ayrıca, belirlenen hedeflerin zamanında ve etkin bir şekilde hayata geçirilebilmesi amacıyla üyeler arasında net bir görev dağılımı yapıldı.
Toplantının ana gündem maddesini, fakültemizin araştırma ve geliştirme süreçlerinin daha nitelikli bir seviyeye taşınması oluşturdu. Bu kapsamda çizilen yol haritası ile hem akademik üretkenliğin teşvik edilmesi hem de kurumsal araştırma altyapısının güçlendirilmesi hedefleniyor.










